lauantai 17. lokakuuta 2020

Puolivälissä jälleen

 Puolivälissä ollaan 

Olen nyt määräaikaisen työsopimukseni puolivälissä, joten koeaikani on ohi. Olen nauttinut todella paljon työssäkäynnistä ja mielekkäästä työnteosta. Työni todellakin on mielekästä ja vieläpä oikeasti hyödyllistä - toisin kuin useimmat aiemmista töistäni. Tärkein asia on kuitenkin se, että kaikista näistä töistä on maksettu palkkaa. (Paitsi työkokeilusta, jolla tämä työsuhde alkoi.) Kyllä tämä oli todellinen onnenpotku minulle ja toivoisin, että muillekin kaltaisilleni työttömille osuisi jotain vastaavaa kohdalle. On suorastaan pelottavaa, miten pienestä loppujen lopuksi on kiinni se, saako olla töissä vai eikö saa ja pääseekö töihin vai eikö pääse. Oman kokemukseni mukaan kun yleensä ei pääse.

Mielekkyys

Hyödyllisyys

Työpaikka 1

Ok

No joo…

Työpaikka 2

No joo…

Niin ja näin

Työpaikka 3

Menetteli

Jaa-a?

Työpaikka 4

Hmm…

Hyödytöntä

Työpaikka 5

Mielekästä

Hyödyllistä


2 kommenttia:

  1. Oletko muuten toimistotöissä? Olen ymmärtänyt että aiempi työkokemuksesi on sieltä suunnalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokemusta minulla on monenlaisista toimistossa tehtävistä töistä, mutta ei varsinaisesta toimistotyöksi laskettavasta työstä. Nyt olen osastonsihteerinä. Tätä työtä tehdään poliklinikoilla tai osastoilla, joten sekään ei ole toimistotyötä.

      Poista