tiistai 5. maaliskuuta 2013

Pääsy kielletty



Minulta on selvästikin useimpiin tai kaikkiin työpaikkoihin pääsy kielletty. Oheisessa alkuperäisessä kuvassa on lukenut toiveammattini, jota en nyt halua paljastaa – niinpä olen peittänyt sen.  Siihen työtehtävään yritin kovasta päästä vuosikaudet ja olisin ollut todella innostunut ja motivoitunut työssäni sekä myös hyvä siinä, mutta en koskaan kelvannut alalle muuta kuin yhteen määräaikaiseen työhön. Tulos on sitten tässä eli pitkäaikaistyöttömyys

 

[Toiveammattini edustajat] ONLY beyond this point. 


Tästä voikin tehdä useita muunnelmia, kuten: Somebody Else ONLY beyond this point tai Other than Hopeless Unemployed Persons ONLY beyond this point tai sitten Other than [My Name] ONLY beyond this point!

4 kommenttia:

  1. Hei! Saanko udella sen verran, että minkä alan insinööri olet? Itse olen DI, 45v. nainen. Olen lukenut blogiasi muutaman viikon :)

    VastaaPoista
  2. Olen koulutukseltani prosessitekniikan insinööri, mutta sittemmin olen hakeutunut/yrittänyt hakea muihin kuin varsinaisiin insinöörin töihin (insinöörin "urani" loppui käytännössä äitiyslomaan noin 13 vuotta sitten).

    VastaaPoista
  3. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Näköjään heti kun blogitekstissä on pari sanaa englantia, tulee kommentteihin jotain englanninkielistä roskapostia .

    VastaaPoista