tiistai 4. lokakuuta 2011

Tunnustus ja haaste


1. Kiittää tunnustuksen antajaa

Kiitos Rantakasville, on kiva saada tunnustusta!

2. Antaa tunnustus 8 blogille
  

 Seikkailumatka vaihdevuosiin (kiinnostava, mutta ei kovin ahkerasti päivitetty)

 Annan tunnustukseni kahdelle sellaiselle blogille, jotka ovat vielä alkutaipaleella, koska kaikki muut lukemani blogit ovat jo saaneet tunnustuksia.


3.Ilmoittaa näille asiasta

Laitan viestin.

4. Kertoa 8 satunnaista asiaa itsestään
  1. Olen 180 cm pitkä.
  2. Olen ns. paljasjalkainen tamperelainen, mutta en mitenkään ylpeä siitä.  
  3. Mielestäni kaikki on (työttömälle) aivan liian kallista!
  4. Jos minulla olisi rahaa, matkustaisin kaukomatkoille, esim. Australiaan.
  5. Suklaa eri muodoissa on suurinta herkkuani ja voin syödä sitä lihomatta.
  6. Olen erittäin laiska siivoamaan.
  7. Olen keski-ikäinen.
  8. Olen likinäköinen ja nykyään minulla on moniteholasit.

2 kommenttia:

  1. Vau, kiitos! Nyt lämmittää mieltä, ja täytyy myöntää että olin aika yllättynyt että joku on tuohon hyvin hiljalleen päivittyvään blogiini käynyt tutustumassakin ;-)

    Myönnän että toinen blogini on jo saanut saman tunnustuksen, jos olet kiinnostunut lukemistani & kiittelemistäni blogeista niin löytyy osoitteesta:

    http://elamarakastettuni.blogspot.com/2011/10/tunnustus.html

    Tämä on ihana tunnustus, olen muiden tunnustuksista löytänyt aivan uusia tutustumisen arvoisia blogeja <3

    Kiitos vielä kerran <3

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia tunnustuksesta. Se tuli ihan puun takaa.

    VastaaPoista