maanantai 14. tammikuuta 2013

8 asiaa itsestäni

Tässä vastaus Rantakasvin haasteeseen:
 
 1. Olen varsin pessimistinen luonne, kuten blogistanikin on jo varmasti käynyt ilmi. Huolehdin ja murehdin erilaisista asioista aivan liikaa.

  
2. Minulla ei ole matikkapäätä, mutta olen kuitenkin selvinnyt tekun matematiikan opinnoista.  Joistakin matematiikan osa-alueista olen jopa pitänyt (kuten kompleksiluvut, vektorit ja matriisit), toisista en pidä enkä ymmärrä yhtään mitään (esim. avaruusgeometria oli minulle täyttä ”hepreaa”.)

3. Sen sijaan minulla on kielipää ja olen aina oppinut helposti kieliä ja pidän kieltenopiskelusta. 


4. Minulla ei ole yliopistotutkintoa, mutta opintoja avoimessa yliopistossa olen suorittanut 90 opintopistettä (kahdet perusopinnot ja yhdet aineopinnot).
 
5. Osaan soittaa (keskinkertaisesti) kosketinsoitinta/ keyboardia, mutta vain nuoteista lukien. Ilman nuotteja en löydä sävelmiä koskettimilta.

6. Ollessani lapsi matkustelimme isäni työn merkeissä Puolassa ja silloisessa Tsekkoslovakiassa. Ovat nuo maat muuttuneet paljon niistä ajoista…

7. Olen ns. lone/ twinless twin . Tälle termille ei ole oikein hyvää suomennosta, mutta se tarkoittaa henkilöä joka on menettänyt kaksospuoliskonsa. En ole koskaan tavannut saman kokenutta ihmistä.

8. Jos joku minut tunteva sattuisi tätä blogia lukemaan, hän varmasti tunnistaisi minut muutamasta em. jutusta.

Kiitos haasteesta.  En taaskaan haasta ketään, koska kaikilla blogitutuilla on tämä haaste jo ollut. 

1 kommentti:

  1. Kiitos vastauksestasi. Ollaan sitten erilaisia ainakin tuon kielipään suhteen. Minulla on surkeakielipää, englantia olen oppinut helpolla, muut kielet, huh, ei edes kiinnosta. Ruotsissakin Tukholmassa puhun aina englantia;)

    VastaaPoista