maanantai 1. syyskuuta 2014

10 syytä siihen, miksi olen edelleen työtön?





  1.  Omasta halustani? VÄÄRIN
  2.  En ole edustava? EOS, luultavasti en…
  3.  Minulta puuttuvat tavoitteet? VÄÄRIN
  4.  En myy? OIKEIN
  5.  En yritä? OSITTAIN TOTTA
  6.  En tunne itseäni? VÄÄRIN
  7.  Minulta puuttuu itsevarmuus? TOTTA
  8.  Olen laiska? OSITTAIN TOTTA, mutta en laiskottele töissä.
  9.  Minulla on henkilökohtaisia ongelmia? JOS onkin, en tuo niitä esiin työnhaussani!
  10.  Valikoin liikaa? VÄÄRIN. Minulla ei ole koskaan ollut varaa valita - ja on sitä yhä vähemmän.

 Lisään tähän vielä syyn 11. Työpaikkoja ei ole ja ne vähenevät edelleen

 http://toihinpotkijat.wordpress.com/2014/05/12/10-syyta-miksi-olet-edelleen-tyoton/



4 kommenttia:

  1. Hei

    täältä se selviää. Täällä on itseään työllistämisen ammattilaiseksi itseään tituleeraavat kehittäneet oikein nimigeneraattorin työttömälle. Itsellä pääsi kyllä itku, kun tätä blogia taas luki.
    http://toihinpotkijat.wordpress.com/

    Terv. Osaton

    VastaaPoista
  2. Höh, minulla on kyllä lukihäiriö, en huomannut, että olit jo linkittänyt tuon saman blogin tuohon postaukseen! pitäiskö noille potkijoille laittaa viestiä, että jos ovat itse muka niin erinomaisia, niin kannattaisiko heidän harkita bloginsa fonttikokoa ja palstan leveyttä. Tai ehkä he luulevat, että työttömyys heikentää näkökykyä.

    VastaaPoista
  3. Tämä ei liity postaukseesi millään, mutta kysyn, tiedätkö tästä työttömyysturvan 300 euron suojaosuudesta? Itse olen yrittänyt etsiä lisätienestiä, kun kuulin, että meillä työttömillä olisi mahdollisuus hankkia 300 euroa/kk eikä se pienentäisi työttömyyskorvausta. (Jihuu.... kun löytäisi jotain duunia...)

    VastaaPoista
  4. Hei, Osaton! Löysin blogisi äskettäin ja aloin lukijaksi. Tosiaan, nuo töihinpotkijat
    saisivat välillä potkia itseään pehvaan! Överiksi ja mauttomaksi menee jo tuo nimigeneraattori... Heidän bloginsa fonttikoko ja palstan leveys on minuakin ihmetyttänyt.

    Työttömyysturvan 300 euron suojaosuudesta en osaa sanoa mitään, koska minusta nuo työttömien lisätienestit ovat jotain poliitikkojen utopiaa. Jos töitä ei ole, niin mistä niitä keikkatöitäkään sitten löytäisi? En minä ainakaan ole löytänyt. Olen aiheesta postannutkin noin vuosi sitten:
    http://toivotontyoton.blogspot.fi/2013/08/tyottoman-keikkatyot.html

    VastaaPoista