tiistai 2. lokakuuta 2012

”Taas” työhaastattelu



Juuri miettiessäni sitä, miksi olen (siis elämänkokemuksistani johtuen) negatiivinen ihminen, sainkin kutsun työhaastatteluun! Yes! Nyt olen taas hieman vähemmän negatiivinen ja pessimistinen… Enpä olisi ikinä uskonut tätäkään haastattelukutsua saavani; olenhan 46, pitkäaikaistyötön ja melko vähällä (se tosin ei ole omaa syytäni, yrittänyt olen kyllä!) kokemuksella ko. alasta. Miehelleni sanoin hänen kysyessään mahdollisesta haastattelukutsusta (ennen kuin se tuli), että marraskuussa tulee sähköpostiin ”tällä kertaa sinua ei valittu” – ilmoitus! Eipä se sitten ainakaan tule ilman haastattelukutsua… 

Nyt minun täytyy (on ehdottoman pakko) saada tämä työpaikka! Muuta vaihtoehtoa ei minulla enää ole. Ettei tämä menisi turhan monimutkaiseksi, kyseessä on firma, joka on aikaisemmin ulkoistanut tämän toimintonsa firmalle, jossa olin kesällä haastattelussa vuokratyön merkeissä, ja on siis ottamassa takaisin omaan haltuunsa ko. toimintoa, koska on todennut sen paremmaksi vaihtoehdoksi. Kysymys on siis samanlaisesta työtehtävästä ja samasta asiasta hieman eri puolilta katsottuna.

6 kommenttia:

  1. Nyt on peukut pystyssä!!!

    Sovitaan niin, että tämän työpaikan Sinä saat.

    VastaaPoista
  2. Peukut pystyssä täälläkin!

    VastaaPoista
  3. Onnea haastatteluun! Nyt nappaa. :)

    VastaaPoista
  4. Onnea haastatteluun! Jos se on jo ohi - toivottavasti meni hyvin ja pääset kohta taas töihin!

    VastaaPoista
  5. Toivottavasti nyt tärppää kun kovasti yrität.

    VastaaPoista
  6. Kiitos kannustuksestanne, mutta eipä "tälläkään kertaa" tärpännyt. Taisin yrittää liikaa.

    VastaaPoista